3 preconcepții ale oricărui client care distrug un eveniment reușit

Împărtășește pe Social Media!FacebookTwitterGoogle+PinterestPiața de organizare evenimente în România este un total câmp de luptă. Întotdeauna a fost așa, iar organizatorii de evenimente s-au luptat mereu cu preconcepțiile românilor și cu “mentalitatea balcanică” adânc înrădăcinată în firea oricărui român. Nu spune nimeni că este rău să fii precaut și să ai grijă în ce anume […]

Împărtășește pe Social Media!

Piața de organizare evenimente în România este un total câmp de luptă. Întotdeauna a fost așa, iar organizatorii de evenimente s-au luptat mereu cu preconcepțiile românilor și cu “mentalitatea balcanică” adânc înrădăcinată în firea oricărui român.

Nu spune nimeni că este rău să fii precaut și să ai grijă în ce anume investești. Când organizezi un eveniment știm cu toții că bugetul este limitat și fiecare bănuț trebuie planificat și distribuit acolo unde îi este locul.

Cu toate acestea, există anumite preconcepții (general valabile, nu doar pe piața de organizare a evenimentelor) care nu au ce căuta în mintea noastră. În cazul concret al organizării unui eveniment, aceste preconcepții sunt principalii dușmani ai unei reușite.

Iată cele 3 mari preconcepții ale clientului român care ajung să distrugă un eveniment reușit

 

  1. “La noi merge și-așa!”

În România, aceasta este o gândire general valabilă. Chiar dacă suntem conștienți că ne afectează și că pe termen lung s-ar putea să avem de pierdut, cu toții ne-am repetat măcar odată în gând sintagma “las’ că merge și-așa de data asta”.

De ce să investim într-un aranjament floral mai scump la nuntă? De ce să dăm bani pe un echipament profesionist de lasere? Ce contează firma care ne aduce gheața carbonică sau mașinăriile de fum? Alegem și noi ce e mai ieftin. Doar nu bagă nimeni în seamă detaliile acestea.

Așa gândim de obicei noi, românii, mai ales când este vorba să plătim pentru servicii altei persoane terță. Apropo de gheața carbonică și fumul greu, citește aici despre experiența mea personală cu aceste două elemente în cadrul unui eveniment.

Această mentalitate este prima care ne oprește în a avea un eveniment de succes. Pentru a ne bucura de un eveniment cu fast, această preconcepție nu are ce căuta în mintea noastră. Fiecare leu economisit fără cap și fără experiență în domeniu ne va costa 5 lei în ziua evenimentului. Și fiecare gafă în acest domeniu se plătește scump, cu lacrimi amare și amintiri neplăcute pe termen lung.

  1. “Cunosc eu pe cineva care cunoaște pe altcineva cu un aparat foto șmecherie…”

Un eveniment trece, însă singurele lucruri ce rămân în mintea ta și a invitaților tăi după acel eveniment sunt fotografiile. Acestea sunt adevăratele amintiri. Un fotograf profesionist se va ocupa ca ele să reprezinte cele mai dragi obiecte ce-ți vor rămâne după ce evenimentul se va termina.

Vărul care îl cunoaște pe tipul care știe pe altcineva cu un aparat foto… ei bine, ar fi de evitat în cazul unui eveniment profesionist. Dacă ai nevoie de astfel de “pile” poți să-ți iei gândul de la fast, eleganță, lux sau orice altceva ține de bunul gust în albumul tău foto.

Poți citi mai multe lucruri despre greșeala de a te baza pe fotografi amatori aici.

  1. “Eu știu cel mai bine ce-mi place. Cum să îmi organizeze altcineva evenimentul?”

Noi, românii, le știm pe toate. Păcat că din toate pe care le știm nu stăpânim nimic într-o manieră profesionistă. Nici măcar propriile sentimente și emoții nu le simțim în același mod în condiții de stres. Iar un eveniment, credeți-ne pe cuvânt, presupune mai mult stres decât orice altceva, din punct de vedere organizatoric.

Tocmai de aceea, preconcepția conform căreia noi cunoaștem cel mai bine ce anume avem nevoie, ar trebui să lipsească din mintea noastră în cazul organizării unui eveniment. Un profesionist va cunoaște nu numai ceea ce ne place, ci mai ales ce se potrivește, ce merge și ce se poartă, pentru ca evenimentul să fie unul fastuos.

El va ști cât te costă totul, de unde poți să obții fiecare lucru și care sunt persoanele potrivite pentru a te ajuta. Iar el își va face meseria ca un adevărat profesionist, ajutându-te să scapi de cheltuieli suplimentare din cauza greșelilor.

 

Evită aceste 3 preconcepții și asigură-te că un profesionist se va ocupa de evenimentul tău. Numai în acest fel vei avea parte de o amintire perfectă, un eveniment ce-ți vei dori să-l povestești și să-l împărtășești cu toată lumea.

În plus, găsești profesioniști în domeniu la doi pași, doar prin câteva click-uri, chiar pe platforma Evenimente cu Fast.

Împărtășește pe Social Media!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *