5 lucruri care NU trebuie să lipsească de la niciun eveniment profesionist

Împărtășește pe Social Media!FacebookTwitterGoogle+PinterestOrganizarea de evenimente este un domeniu extrem de plăcut, însă la fel de stresant și de istovitor. Un eveniment profesionist necesită o mulțime de lucruri puse la punct pentru ca acesta să fie profesionist. Există sute de evenimente lansate și organizate pe tot globul, zilnic, însă nu toate au caracterul și finețea […]

Împărtășește pe Social Media!

Organizarea de evenimente este un domeniu extrem de plăcut, însă la fel de stresant și de istovitor. Un eveniment profesionist necesită o mulțime de lucruri puse la punct pentru ca acesta să fie profesionist. Există sute de evenimente lansate și organizate pe tot globul, zilnic, însă nu toate au caracterul și finețea unui eveniment profesionist.

Astăzi ne-am gândit să-ți luminăm un pic calea în ceea ce privește organizarea unui astfel de eveniment. Dorim să-ți arătăm 5 lucruri care NU ar trebui să lipsească de la un eveniment profesionist

 1. Firma de organizare de evenimente.

Am mai discutat despre importanța unui organizator de evenimente și aici. Dacă nu vei avea o firmă de organizare de evenimente care să te ajute cu tot ce ține de logistică, planning și detalii, cu siguranță evenimentul tău va avea mici scăpări. Iar acestea sunt de obicei cele care dau de gol un eveniment ca nefiind profi. Un organizator știe deja ce presupune un eveniment, are deja contactele necesare pentru a-ți obține tot decorul și întreaga listă de preferințe. Și, de cele mai multe ori, stresul și agitația fac parte din meseria lui, așa încât el le va privi ca pe niște factori motivaționali. Pe tine te vor demoraliza, iar acest lucru se va resimți la eveniment.

Dacă vrei ca evenimentul tău să fie unul profesionist, e simplu. Lasă profesioniștii să se ocupe de el!

 2. Al doilea lucru care nu are voie să lipsească de la un eveniment profesionist este, cu desăvârșire, lista de invitați.

Dacă nu vei avea un tracking încă de la început, evenimentul tău va fi un haos. Iar exemplele sunt multe în acest sens. Gândește-te că ai comandat pentru nunta ta 100 de meniuri, dar te trezești cu 120 – 150 de invitați. Oare în timp record vei reuși să le pregătești meniurile și lor fără ca evenimentul tău să aibă de suferit?

Un curs normal al unui eveniment se va baza mereu pe predictibilitate. Iar aceasta trebuie să plece încă de la lista de invitați. Trebuie să știi cu cel puțin câteva zile bune în avans numărul de persoane care vor participa la eveniment, pentru a le putea întruni toate cerințele și pentru a le face să-ți aprecieze evenimentul la adevărata sa valoare.

 3. Media Planul evenimentului

Este un element care nu va lipsi automat, dacă nu va lipsi firma de profesioniști în domeniu. Acesta este de obiecei un document ce ți-l pune la dispoziție firma de organizare. Sau este un document intern, al firmei, de care se va ține cont pe parcursul evenimentului, pentru ca fiecare pas să se respecte exact așa cum a fost planificat. Dacă lipsește acesta, evenimentul tău va avea de suferit. Un exemplu perfect în acest caz este chiar evenimentul nunții mele, unul nu chiar atât de fericit. În acest articol poți vedea de ce.

În legătură cu acest lucru, citește întreg articolul, la final te așteaptă o surpriză!

 4. Foto – Video profesional

Un pachet Foto – Video profesional ar trebui să fie în topul obiectivelor la un eveniment. Fie că discutăm despre un event personal: nuntă, botez, aniversare, fie că luăm în calcul un event business, de prezentare, acest lucru nu ar trebui să lipsească.

Până la urmă, un eveniment se va păstra viu numai prin amintirile pe care le lasă în urmă. Iar cele mai viabile amintiri sunt cele pe care le poți păstra în albume și le poți trezi la viață de fiecare dată când ți-e dor de experiența trăită.

O fotografie face cât 1000 de cuvinte. Însă contează și la ce rezoluție este făcută și unghiul din care o poți privi tu, datorită profesionistului care a făcut-o. Nu crezi?

 5. Ultimul lucru care NU trebuie să lipsească din cadrul unui eveniment profesionist este buna dispoziție și starea de spirit pozitivă a invitaților.

Cu toate echipamentele și toți profesioniștii, dacă invitații tăi nu sunt fericiți, evenimentul va fi cel mai mare eșec pe care l-ai întâlnit. Un eveniment este făcut de către oamenii care participă la el. Ei dictează tonul și ei sunt cei care vor povesti cunoscuților despre experiența trăită la acel eveniment.

Așadar, ei sunt resursa cea mai de preț a unui eveniment de succes. Susține-le moralul și încântă-i pe tot parcursul evenimentului și totul va fi bine!

BONUS!

Surpriza despre care discutasem este aici.

Îți oferim GRATIS un Media Plan

Pentru ca tu să îți poți organiza un eveniment profesionist, urmând pașii atent gândiți de către un specialist în organizare de evenimente.

Plan de desfasurare a evenimentului

Scrie adresa de email unde dorești să primești PDF-ul!

 

Împărtășește pe Social Media!

9 comentarii

  1. Foarte util articolul tau 😀

  2. Utile sfaturi! Cred ca sunt insa prea seci. Nu stiu cum sa le zic altfel. Si imi sar in ochi doar ideile subliniate prin litere mari. Deşi sunt bune sfaturile, poate altfel formulate sunt mai usor de digerat 😉

  3. Foarte bune sfaturi. Chiar vreau sa organizez degraba unul, si imi vor prinde bine )

  4. Chiar util acest articol, uite că de media plan chiar nu știam și l-am descărcat imediat ce l-am văzut.

  5. Sa stii ca am experienta in organizat evenimente si fara o echipa specializata in acest domeniu. Cred ca daca toata echipa se implica si pune suflet, orice eveniment va lasa senzatia ca a fost organizat de profesionisti.

  6. Mulţumesc pentru informaţii, le consider extrem de bune.

  7. Cred ca pachetul foto-video e cel mai important. 😀

  8. Perfect de acord cu o echipa foto-video buna! Eu am avut la nunta 2 oameni profi si foarte dedicati, asa a amintirile noastre sunt intacte, minunate si pe langa aspectul lor, transmit multa emotie si bucurie! 🙂

  9. Foarte util si la obiect articolul! De as fi avut toate astea acum multi ani la propria nunta, nu aveam atatea surprize neplacute! Predictibilitatea e excelenta in cazul unui eveniment de asemenea proportii! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *