Puterea și importanța unei recenzii în cazul organizărilor de evenimente

Împărtășește pe Social Media!FacebookTwitterGoogle+PinterestDespre recenzii și importanța acestora există o mulțime de studii. Oameni specialiști au realizat că o recenzie poate influența cu până la chiar 60% decizia unui om. Însă noi ne-am hotărât să vă explicăm altfel importanța unei recenzii. Ne-am gândit să vă prezentăm acest fapt chiar prin intermediul exemplului personal. Acest articol, […]

Împărtășește pe Social Media!

Despre recenzii și importanța acestora există o mulțime de studii. Oameni specialiști au realizat că o recenzie poate influența cu până la chiar 60% decizia unui om. Însă noi ne-am hotărât să vă explicăm altfel importanța unei recenzii. Ne-am gândit să vă prezentăm acest fapt chiar prin intermediul exemplului personal.

Acest articol, ca de altfel tot site-ul Evenimente cu fast, a plecat de la o poveste. O poveste care s-ar fi dorit să fie cea mai frumoasă poveste din viața a doi oameni.

O poveste a nunții noastre…

Eu și soția mea am avut parte de o experiență care ne-a făcut să realizăm care este puterea unei recenzii, a unei recomandări sincere și a unui ajutor venit fără absolut niciun interes, din simpla împărtășire a unui fapt, a unei experiențe, a unei povești.

A fost odată… dar mi-aș fi dorit să fie altfel…

Deși noi aveam deja nunta planificată de aproximativ un an, aveam deja arvunit restaurantul, formația și fotograful, întregul proces organizatoric s-a declanșat cu doar 2 săptămâni înainte de eveniment, într-o perioadă de criză, am putea spune.

Am început să căutăm, ca orice cuplu, costumul de mire și rochia de mireasă. Această etapă a poveștii a fost un real război cu ideile și gândurile noastre aflate în permanență în contradictoriu cu ceea ce găseam în magazine.

Pentru mine a fost destul de simplu, fie din comoditatea masculină clasică, fie din lipsa de timp. În primul magazin în care am intrat, am ales costumul, l-am probat și l-am trimis spre modificări, urmând să-mi ajungă acasă în doar câteva zile. Povestea soției mele a fost însă alta…

Soția mea a probat zeci de modele de rochii, însă nu găsea absolut nimic pe plac, nimic care să i se potrivească ca măsură. Iar când în sfârșit găsea ceva perfect, bineînțeles că era peste buget. Deși bugetul nu a fost o problemă în cazul nostru și ne-am permis să ne încadrăm în termenii visați, totuși nu am dorit să exagerăm și am păstrat o linie a cheltuielilor mai decentă.

Soția mea a simțit pentru prima oară presiunea și stresul organizării unei nunți. A avut pentru prima oară o criză de plâns, întorcându-se în orașul nostru fără nicio idee despre ce ar urma să facă în privința rochiei.

A găsit însă, până la urmă, o rochie plăcută, chiar în oraș. A probat-o, a cumpărat-o, iar la nuntă a realizat că îi va face cea mai fericită zi din viață un calvar. Rochia era prea grea, iar lăsându-se în timpul dansurilor, a devenit foarte lungă.

 

Atunci când oamenii uită de ce sunt de fapt lângă tine

Aici a intervenit a doua problemă. Domnișoarele de onoare, prietenele soției mele, au uitat complet în ziua nunții de faptul că mireasa ar trebui să fie în centrul atenției în cadrul unui astfel de eveniment. Nu au ajutat-o cu absolut nimic în ceea ce privește rochia, ba mai mult, aranjarea invitaților în sală, activitate ce le revenea lor, s-a desfășurat într-un total haos.

Așa ne-am trezit că doar invitații care au fost acasă la mireasă au primit flori în piept, restul, cei ce veniseră din partea mirelui n-au mai beneficiat de flori.

Următorul pas a fost realizarea decorului. Am ales totul din partea aceleiași firme: florile, artificiile, fumul greu. Nouă ni s-a părut un avantaj să fie toate din cadrul aceleiași firme, deoarece asta ar fi însemnat coordonarea mai eficientă a momentului în care urma să le folosim pe toate.

Ce înseamnă profesionalismul?

La artificii am renunțat în final, deoarece se oferise cineva să ni le aducă drept cadou, iar sincronizarea a fost atât de defectuoasă încât nu au mai pornit în timpul dansului. Pur și simplu stresul, lipsa timpului și a experienței ne-a făcut să uităm să stabilim acest detaliu.

Firma despre care tocmai discutam a uitat cu desăvârșire gheața carbonică. Și sincer, era o plăcere să o fi uitat de tot. Însă am avut o vagă impresie la final de eveniment că a fost uitată în mașinăria pentru fum. Fumul greu ne-a acoperit în totalitatea pe scena de dans, îngreunând foarte mult fotograful să surprindă ceva în poze și videoclipuri.

Am privit totuși partea plină a paharului. Neavând o coregrafie pentru dans, probabil ne-au mascat cu ușurință greșeluțele nevinovate.

Totuși, lista de surprize nu s-a oprit aici. Firma s-a prezentat la nunta noastră cu un buchet de mireasă total diferit față de ce stabilisem și de ce le-am arătat chiar în poze din portofoliul lor. A fost trecută și aceasta cu vederea. Însă surpriza a fost de abia la final, atunci când florile pe care ni le doream, dar nu le-am primit niciodată au fost trecute în factura de plată.

 

Oare nu era destul?

O altă parte a poveștii de abia începea. La insistențele nașului am ales un prieten de-al său ca fotograf. S-a dovedit a fi singurul care a avut cu adevărat grijă de imaginea miresei în poze și ne-a oferit chiar sfaturi bune. Însă atât!

El făcea fotografie doar în timpul liber și nu era un fotograf de eveniment propriu-zis. Așa ne-am trezit cu poze făcute bine, într-adevăr, dar cu un aparat probabil mult mai slab decât ce aveam noi deja în casă.

Toate aceste lucruri au umplut paharul, iar nunta de vis pe care o visează orice cuplu de îndrăgostiți a devenit pentru noi motiv de prost dispunere și de chin, stări care la un moment dat au început să ne apară pe chip.

 

Ne-am dat seama că imperfecțiunile, lipsa de profesionalism, lipsa de timp și experiență și-au spus cuvântul în cazul nostru. Însă era târziu.

Atunci am realizat de cât chin ne-am fi scutit dacă am fi avut la dispoziție un catalog cu firme de profil, care să conțină recomandări de la alți oameni care au beneficiat de serviciile lor, care să aibă recenzii despre fiecare experiență. Atunci ne-am dat seama cu adevărat ce înseamnă un organizator de evenimente și care este rolul său.

De ce sunt atât de importante aceste recenzii?

Ne-am dorit să împărtășim această experiență ca primă recenzie sinceră și din suflet, pentru toți cei care nu doresc să ajungă în situația noastră. Iar prin acest articol, ne dorim să lansăm o invitație tuturor să-și exprime părerea, să contribuie la dezvoltarea acestui site pe care l-am lansat și să își exprime opinia despre ce au experimentat, cu ce firme au colaborat și care a fost rezultatul final.

Doar în acest fel vom ajunge să avem la îndemână resurse de documentare, pentru a putea face alegeri înțelepte bazate pe experiența altor oameni care au testat deja serviciile.

 

În același timp, o recenzie este o recomandare online pentru o firmă. Și știm că o recomandare este cel mai puternic element de vânzare pentru o firmă. Acest lucru va avantaja enorm firmele care vor dori să-și expună serviciile pe site-ul nostru.

Dorim să construim tuturor un mediu transparent, în care pot împărtăși experiența lor cu ceilalți, pentru a-i ajuta să învețe din greșeli și să profite de momentele plăcute. La fel cum pe platformele de turism, pentru cazare, ne uităm la recenzii și luăm de multe ori decizii în funcție de acele steluțe, la fel ar trebui să procedăm și când alegem o firmă de organizare de evenimente sau un fotograf sau o formație pentru evenimentul nostru. Mai ales că astfel de zile sunt cele mai importante zile din viața noastră de cuplu, de familie.

 

Care este puterea reală a unei recenzii?

Puterea unei  recenzii în acest caz poate salva o nuntă. Putea cu siguranță să ne salveze nouă nunta. Putea să ne facă să vă povestim o poveste frumoasă, nu plină de frustrări și de momente urâte, așa cum a ieșit în final.

Cu siguranță vor mai fi mulți în situația noastră, iar noi considerăm că acest site, Evenimente cu Fast, poate reprezenta resursa lor principală de documentare. Aici vor putea găsi experiențe, recenzii ale firmelor, pentru a ști ce să aleagă pe baza altor experiențe trăite deja de oameni.

Vă invităm să fiți sinceri și să afișați cu obiectivitate sau din suflet experiența voastră. Cu ce firmă ați colaborat la un anumit eveniment, cum s-au comportat cu voi, care este experiența voastră?

Haideți să-i ajutăm și pe ceilalți să aleagă înțelept și să se bucure de cele mai importante evenimente din viața lor!

Plan de desfasurare a evenimentului

Te rugam sa ne furnizezi o adresa de email unde iti vom trimite fisierul

 

Împărtășește pe Social Media!

11 comentarii

  1. Așa este. Și eu încerc să ofer recenzii la orice, atunci când am timp. Din păcate, de multe ori, nu avem timp să scriem. Nu am colaborat cu o firmă de organizare de evenimente, am organizat singură toate evenimentele de până acum.

  2. Mi se pare foarte tare ideea site-ului și în special faptul că sunteți imparțiali în acest domeniu, sincere felicitări din partea mea! Eu studiez acest domeniu și mai mult ca sigur vreau să îmi contruiesc o carieră în organizarea de evenimente, pentru că simt că este singurul job care m-ar face fericită! Puterea unei recenzii este foarte mare, eu mă informez înainte de orice achiziție, fie că vorbim despre produse sau servicii, pentru că vreau să investesc inteligent, nu doar să achiziționez ceva.

    1. mm
      Viorel

      Felicitări Ioana, te așteptăm cu drag pe site-ul nostru cu viitoarea agenție 😀
      Mult succes!!

  3. Parca toate lucrurile rele s-au adunat tocmai la nunta voastra. Am avut si eu parte de mici neplaceri la nunta, dar asta s-a datorat formatiei. Cred ca a vrut sa ne faca sa regretam ca am vrut sa negociem pretul si au cantat cand au vrut ei, nu cand am vrut noi.
    Poate ca ar fi trebuit sa pregatesc un dans mai profi. N-am fost nici eu pregatita la acest aspect. Referitor la rochie, pot spune ca am avut noroc pentru ca am gasit-o mai repede decat m-as fi asteptat

  4. Super ideea acestui site! Recenziile sunt super importante! Dar recenzii sincere, nu burtologie…

    1. mm
      Viorel

      Toate recenziile vor avea pare de verificare 🙂

  5. Dupa parerea mea, ar fi trebuit sa faceti pregatirile de mai devreme, nu chiar cu 2 saptamani inainte de marele eveniment. De asemenea, cred ca o repetitie ( doua, trei) inainte ar fi schimbat cursul intamplarilor. Deocamdata nu am organizat un eveniment atat de amplu, insa eu fiind o fire perfectionista, ma gandesc la toate de inainte si incep pregatirile prea devreme chiar. 🙂

    1. mm
      Viorel

      Bună Andra,

      Apreciem comentariul tau dar, pregătirile începuseră înainte cu un an. Ținutele au fost lăsate pe mai târziu pentru că nu am fos în țară o perioadă lungă de timp. Iar cu dansul, da ar fi schimbat situația, dar nu cu mult pentru că eram acoperiți de fumul greu oricum 😅
      O zi frumoasă!

      1. Teodora S.

        In legatuta cu fumul greu, nu cred ca era vina persoanei cu fumul. Nu ma ocup cu asa ceva, sunt fotograf, dar tot timpul le-am spus mirilor inainte de dans sa vorbeasca cu cei de la sala sa opreasca clima sau ventilatia. Daca este clima pornita, ventilatia sau un geam deschis fumul greu se va ridica mereu.

        Scuze pentru interventie. O seara placuta si succes pe mai departe!

  6. Nu e rea deloc ideea siteului si s-ar putea sa fie de succes. Mai sunt astfel de proiecte, dar daca il faci bine si cu simt de raspundere cred ca o sa prinda. Eu nu am avut incidente de acest fel, dar am avut si o nunta mica. In schimb as face multe chestii in plus, atunci tot calculam bugetul. 😉

  7. Conteaza mult recenziile! CEl putin pentru mine. Eu le consider un mare factor in alegerea unui produs sau echipe pentru prestare de servicii.
    Foarte multe aventuri ati avut la nunta! Important este ca ati trecut peste <3

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *